Blog

Nadaljevanje eseja o reklamah - drugi del

6.1.2019

V mojem uvodnem blogu sem se razpisal o reklamah, ki jih dobivam po mailu.  Sicer sem mislil, da bom pisal o drugi temi ampak kako pravijo, ko misliš, da si že vse doživel…..ti..

Dobil sem mail, ki ima vsaj zame dobre nasvete in seveda pa tudi zraven  še reklamo za tistega, ki ga pošilja.  In, ko sem odprl ta mail, da preberem kakšno novost ali nasvet tega pošiljatelja me je vsebina presenetila.

Nič o njegovi temi ampak, reklama dobesedno reklama, za nekoga drugega.  Najprej nisem razumel kakšen je namen te reklame… No potem pa v nadaljevanju zapisa preberem, da je imel pošiljatelj problem, ki pa ga je elegantno rešil pri osebi za katero dela to posredno reklamo seveda v stilu priporočila.

Verjamem, da je posredi kot radi rečemo »gegenkšeft« ali usluga za uslugo. Jaz reklamiram tebe ti pa mene. Samo, da nimava enakega nabora storitev ali poslovanja….

Ne vem ali  je pošiljatelj resnično imel, ta problem, ki ga opisuje in ga je rešil z obiskom seminarja… Recimo, da, čeprav osebno mislim,da ga v resnici nima in ga nikoli ni imel.

Že vsebine njegovega strokovnega maila , povedo veliko o človeku in tudi po tem sem sklepal, da je ta njegova reklama za druge res samo dobra ali pa manj dobra »propagandna finta«.

Pa še nekaj je. Rešitev problema, ki ga imaš in ga predstaviš kot, da si ga rešil z čudežno tabletko je res samo reklama.

Kdo pa si nazadnje želi z vsemi na tem svetu podeliti svoje probleme. Lahko in pove, da jih je tudi rešil. Če je iskren seveda brez direktne reklame.

Na koncu pa sem si postavil tudi sam vprašanje. Ali mi pošiljatelj pošilja res maile, ki so strokovni in se jih splača prebirati.  Po takšni indirektni reklami za drugega sem začel v to malce dvomiti..

+386 (0)3 490 02 58
+386 (0)41 762 760
peter.gominsek@siol.net
peter@svetovanje-gominsek.si
majda.gominsek@siol.net
majda@svetovanje-gominsek.si